2009/01/01

Junior Suite - Apróságok *

A tenger mindig ugyanolyan 
Ugyanazzal a széllel 
Én ezt mondom, de nem vagyok tengerész, 
és nem én vagyok a szél
Tudom, hogy léteznek boldog halak
Akik boldognak látszanak
De mit is tehetnék a tengerben

Minden, ami közelít
Minden, amik el is hagynak
Ezek a dolgok vissza is jönnek
Majd ezek a dolgok újra elhagynak
Gyorsan vissza kellene térniük, mielőtt elmúlnak
Apróságok

A szerelmet gyakran az óceánnal hasonlítják össze
Én ezt mondom, de nem vagyok hajó,
és nem én vagyok benne
Vannak hajós barátaim
Most is hajóznak 
De már olyan sok víz van, ami mind elfogyott

Minden, ami közelít
Minden, amik el is hagynak
Ezek a dolgok vissza is jönnek
Majd ezek a dolgok újra elhagynak
Gyorsan vissza kellene térniük, mielőtt elmúlnak
Apróságok


* Vanessa dalszövegei nem mindig egyértelműek, nagyon elvontak és elgondolkodtatóak. Ezért nagyon nehéz azokat érthetően, magyarosan lefordítani. De ha vannak jobb ötletek (biztos, hogy vannak), akkor azokat szívesen várom, hogy aztán kibeszéljük, hogy mit is akart kifejezni Vanessa a dalaiban.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése