2011/01/01

Pourtant - Mégis*

Tegnap a véleményemet kérdezted 
a boldogságról
Úgy tűnt, mintha nem is aggódnál
De mégis ez a nyugalom megrémiszt

Én kezdeményeztem ezt a szerelmet
Az ágacskák röpködnek
Össze vagy zavarodva
És mégis.. mégis...mégis...

A szavak léteznek, cselekszenek, beszélnek
A szavak csak úgy folynak és egy cérnán sodrodnak
De én mégis meghagyom ezeket az apróságokat
A pletykásoknak és a költőknek, ha lehetséges
Oh, úgy szeretem amikor magyarázkodsz
Olyan vicces, de...

Félre teszem a divatot és a recepteket
A tűzet a palackba, szívem
Ez a kis áldozat maradt meg nekem
Egy kis őrültség és egy kis melegség

Én kezdeményeztem ezt a szerelmet
Az ágacskák röpködnek
Össze vagy zavarodva
És mégis.. mégis...mégis...

Tudod, tegnap arról kérdeztél engem
Hogy hogyan látom a boldogságot
Hát jól van, minden egyes nappal egyre világosabb
Nem fog minket megrémiszteni

Én kezdeményeztem ezt a szerelmet
Az ágacskák röpködnek
Össze vagy zavarodva
És mégis.. mégis...mégis...

* Vanessa dalszövegei nem mindig egyértelműek, nagyon elvontak és elgondolkodtatóak. Ezért nagyon nehéz azokat érthetően, magyarosan lefordítani. De ha vannak jobb ötletek (biztos, hogy vannak), akkor azokat szívesen várom, hogy aztán kibeszéljük, hogy mit is akart kifejezni Vanessa a dalaiban. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése